28/8- 4/9 2020
Wat een fijne kennismaking met dit prachtige,ruime en schone chalet.
De fam. Rorije hebben wij leren kennen als super gastvrij en meedenkend met onze wensen.
En dan de omgeving: PRACHTIG!
Wij als fietsfanaten( gewone fiets) hebben volop genoten.
Mochten we terugkomen naar Raalte, dan gaan we zeker voor één van jullie chalets.
Hartelijke groet,
Aad en Aleida Bak
Chalet Spar
Gastenboek
149 berichten.
21-8 tm 28-8 2020
Hallo.
We hebben een mooie week met allerlei soorten weer gehad in jullie chalet in Raalte.
Wat een mooie omgeving om te fietsen.
(Holterweg, Lemelerberg etc)
Onze eerste indruk was meteen wat een mooie grote , nette chalet.
Ook fijn de extra dingen( afwasmachine , oven etc)
Bedankt voor de gastvrijheid en wie weet tot ziens.
Hartelijke groet,
Roelof & Marry Tabak
Ruinerwold
Chalet Spar
21-8-2020
Beste familie Rorije.
Ondanks dat we hele andere plannen hadden deze zomer hebben we hier een heerlijke week gehad!
Chalet was top en netjes!
Dank voor jullie gastvrijheid!
Carlo-Miranda
Imke en Stijn vd Bungelaar
Chalet Spar
Hallo fam. Rorije.
Wij en de kids hebben het erg leuk gehad.
Het was erg mooi weer, dat scheelt ook al.
Het chalet was ruim en netjes.
Bedankt voor alles.
Gr. Fam. Van Kruistum.
Hallo fam. Rorije.
Wij hebben een hele leuke en gezellige vakantie gehad.
Het chalet was voorzien van alle gemakken en de service was top.
We komen graag een keer terug.
Groetjes fam. Zwiers
Chalet Spar
Beste fam. Rorije
Wij hebben een leuke week gehad op een gezellige camping.
Het chalet is ons ook prima bevallen!
Wellicht tot een volgende keer.
Ine, Simon, Ilva en Erin.
Chalet Spar
Lieve fam. Rorije
Wij hebben een hele leuke en gezellige vakantie hier gehad.
Het huisje was top.
Alles goed voor elkaar.
Wij hebben genoten!!!
Groetjes fam. Legebeke
Beste fam. Rorije
Wat hebben wij ontzettend genoten van jullie chalet.
Een fijne herfstvakantie. De omgeving en het park ,alles was goed verzorgd.
Hierbij onze hartelijke dank en wie weet tot ziens.
Gr. Fam. Scholten.
Chalet Horst
4-10-2020
Een hele fijne week gehad in dit mooie, schone chalet.
Fijn dat jullie zo klaar staafvormig de mensen en dat jullie van alles aan doen om het mensen naar hun zin te maken.
Volgend jaar weer!
Groetjes Ed en Joke Mettrop
En J.J. Prins
Chalet Horst
27-9-2020
Ro en Mark
Wat een lief welkom stond er klaar en wat een mooi chalet.
Wij hebben het super naar onze zin gehad,heel veel gezelligheid, geshopt in Zwolle,lekker buiten op de picknick bank,gedronken en gegeten en een onwijs gezellige bingo ( lees foute bingo) avond gehad.
Zelfs in Raalte leek t wel carnaval.
Nou ontzettend bedankt dat we mochten huren en tot de volgende!
Ps ook leuk dat we jullie nog even “ live” hebben gezien.
Groetjes Lil, Milou, Vanes en Gwen
Chalet Horst
7-14 september
Beste fam. Rorije
Wat heb ik genoten.
Jullie hebben alles goed voor elkaar!
Mijn familie die bij mij is geweest waren ook super tevreden.
Ik kom zeker terug.🌞
We houden contact.
Gr. Liesbeth v.d. Weerd
Ps de camping is ook een super camping.
Chalet Horst
27-8-2020
Fam. Rorije
Bedankt voor een fijn plekje op deze camping.
Het is goed toeven hier.
Het weer zat niet zo mee.
Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Dank jullie wel.
Arnold en Annelies Legebeke.
Chalet Horst
21-8-2020
Beste fam. Rorije,
Bedankt voor deze vakantie. We zijn gelukkig weinig thuis-binnen-geweest.
Maar binnen ziet het er ook gezellig uit.
Er is veel te doen voor kinderen op de camping.
Wie weet komen we een keer terug.
Fam. Van Vliet.
Prettig dat jullie goed te bereiken waren.
Chalet Horst
Beste familie Rorije,
Wat hebben wij het hier fijn gehad!
Het is een geweldig park en een mooi “ huisje”.
Er ontbreekt niets aan!
Alle drie de kids hebben zich super vermaakt.....
( 1 dame van 11 en 2 dames van 7)
Bedankt dat we hier in jullie “ huisje” mooie en nieuwe herinneringen hebben mogen maken!
Groetjes familie
Wensink/ter Beest
Chalet Ree 14-21 augustus.
14-8-20
Beste fam.
Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad, ondanks de hitte golf was het hier heerlijk.
Fijne plek zo centraal en ideaal voor de kinderen.
Wie weet komen we nog een keer terug.
Groetjes fam. Olthof
7-14 aug chalet Horst
Hallo fam. Rorije
Wij en de kids hebben het leuk gehad.
Het was erg mooi weer dat scheelt ook al.
Het chalet was ruim en netjes.
Bedankt voor alles.
Gr. Fam. Van Kruistum.
Chalet spar.
7-14 aug.
7-8-2020
Bedankt voor een heerlijke vakantie.
Alles was aanwezig hier, en we hebben volop van onze vakantie kunnen genieten.
Groetjes fam van Asch
Chalet Horst.
31 juli- 7 augustus.
Wij hebben een heerlijke week gehad.
Wat hebben jullie een fantastisch chalet. Het heeft ons aan echt niets ontbroken.
We hadden schitterend weer, dus heerlijk buiten kunnen vertoeven op het mooie schaduw rijke plekje onder de party tent.
Bedankt voor de service.
Fam. Bruin
Uit .Grootebroek
Hallo fam. Rorije.
We hebben een hele leuke en gezellige vakantie gehad.
Het chalet was voorzien van alle gemakken en de service was top.
We komen graag nog een keer terug.
Groetjes fam. Zwiers
24 juli-7 augustus
Beste familie Rorije.
Wat een mooi plekje hebben jullie hier op deze camping!
Chalet voldoet aan alle eisen! De krakende vloer went snel😀😀
We hebben heel mooi weer gehad, af en toe wat bewolking maar prima te doen.
In de omgeving is ook genoeg te doen , net als op de camping.
Uitgebreid programma, voor ieder wat wils.(voor kinderen)
Speeltuintjes vielen ook in goede aarde bij mijn zoontje😃 Hij heeft zich prima vermaakt!
Mochten we weer naar Krieghuusbelten gaan, dan hoop ik dit chalet weer te kunnen boeken.
Hartelijk dank en groetjes
Nathalie, Elly en Semuel